امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
     

     

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک برلیانس

     

     

    تعمیر گیربکس برلیانس

    تعمیر گیربکس برلیانس خود را جدی بگیرید و آن را به دست هر کسی نسپارید چرا که خودرو های چینی از حساسیت بیشتری برخوردارند و تعمیر گیربکس اتوماتیک آن ها کار هر تعمیرکاری نمیباشد. تعمیرگاه گیربکس آپ با دهه ها تجربه تعمیر گیربکس خودرو های چینی در غرب تهران در خدمت شما عزیزان است تا گیربکس خودرو شما را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه تعمیر نماید.

    برلیانس یک خودرو چینی میباشد که دفتر مرکزی آن در شن یانگ Shenyang قرار دارد. محصولات این برند چینی شامل اتومبیل ، میکرو و اجزای خودرو است. فعالیت اصلی آن طراحی ، توسعه ، ساخت و فروش اتومبیل های سواری است که با نام تجاری برلیانس فروخته می شوند. تقریبا 70٪ تولیدشان سدان های مصرفی میباشد.

    شرکت خودروسازی برلیانس چین به نوبه خود 25٪ از BMW Brilliance ، سرمایه گذاری مشترک با BMW را در اختیار دارد که خودروهای سواری BMW را در سرزمین اصلی چین تولید ، توزیع و به فروش می رساند. این شرکت دارای 51 درصد سهام Renault Brilliance Jinbei ، سرمایه گذاری مشترک با رنو است که وسایل نقلیه سبک تجاری را با مارک های Jinbei ، Huasong و Renault طراحی ، توسعه ، تولید و فروش می کند.

     

    تاریخچه برلیانس

    گروه خودرو سازی برلیانس یک تولید کننده خودرو و قطعات خودروی چینی است که از سال ۱۹۹۲ مشغول به مونتاژ و تولید خودرو است.

     بنیان‌گذار این شرکت، «یانگ رونگ» بود و در ابتدا این شرکت تنها با همکاری تویوتا، مینی‌بوس تولید می‌کرد. در سال ۲۰۰۳ و پس از پناهندگی یانگ رونگ به آمریکا، برلیانس قراردادی با بی‌ام‌و (BMW) امضا کرد تا خودروهای سدانی با برند بی‌ام‌و در چین تولید و توزیع کند.

    بی‌ام‌و‌های تولید برلیانس در کنار آئودی‌های گروه FAW و مرسدس بنزهای تولید بنز بیجینگ تنها خودروهای لوکس غربی بودند که در بازار چین محبوبیت پیدا کردند. برلیانس در سال ۲۰۰۸ برنامه‌های خود برای عرضه خودرو در آمریکا را به تعویق انداخت و تنها مدت کوتاهی خودروهای خود را در بازار اروپا عرضه می‌کرد، عرضه این خودروها در اروپا از سال ۲۰۱۰ متوقف شد. تا سال ۲۰۰۹ برلیانس توانسته بود تبدیل به هشتمین خودروساز بزرگ چین شود.

    برلیانس در سال 2009 بیش از ۱۵۰ هزار خودروی سواری و ۸۰ هزار مینی‌بوس فروخته بود. برلیانس هم اکنون خودروهای خود را در بازارهای روسیه، استرالیا، کره جنوبی، شیلی، کلمبیا، مصر و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس مثل کویت عرضه می‌کند.

     

    تاریخچه برلیانس در ایران

    برلیانس در ایران با سایپا و پارس‌خودرو همکاری دارد. سایپا دو مدل برلیانس H230 و V5 را تولید می‌کند و پارس خودرو برلیانس H320 و H330 را در ایران مونتاژ می‌کنند. خانواده سری اچ300 محبوب ترین محصول این خودروساز در ایران است که طراحی سپر جلوی آن به خودروهای BMW شبیه است.درحال حاضر این شرکت از ایران خارج شده است.

     

    مشارکت برلیانس با خودرو سازی های دیگر

    BMW

    در سال 2003 BMW و برلیانس توافق کردند که محصولات منتخب این خودروساز لوکس آلمانی را در چین بسازند. سرمایه گذاری مشترک باعث ایجاد BMW سری 3 ، BMW سری 5 شد و تولید BMW X1 را در سال 2012 آغاز کردند. موتورهای تولید بومی در برخی از محصولات ظاهر شدند.

    این خودروهای تولید شده ممکن است کمی متفاوت از آنهایی باشد که در بازارهای دیگر با همین نام فروخته می شوند. از اواسط سال 2010 تقریباً 60٪ از قطعات مورد استفاده برای ساخت BMW های ساخت چین به چین وارد میشود.

     

    تویوتا

    برلیانس از اوایل دهه 1990 میلادی با فناوری تویوتا میکرو ون ساخته است ، اما این دو سرمایه گذاری مشترک کاملی ندارند. مشارکت آنها به عنوان "ترتیبات صدور مجوز و اتحاد" توصیف شده است.

     

    سایپا

    در سال 2015 ، برلیانس اعلام کرد که تولید مشترک با سایپا ایران را برای تولید مدل های H300 و H200 با نام تجاری محلی سایپا آغاز کرده است.

     

    نکات مهم در نگهداری گیربکس اتوماتیک برلیانس

    خطاهای گیربکس اتوماتیک برلیانس را جدی بگیرید و در اولین فرصت  حتمابه تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک مراجعه فرمایید. هنگامی که گیربکس پیغام میدهد و چراغ گیربکس یا چراغ چک روشن میشود قطعا ایرادی در این مجموعه به وجود آمده است و رانندگی با گیربکس معیوب، باعث میشود قطعه خراب به دیگر قطعات آسیب برساند و هزینه تعمیر گیربکس برلیانس شما را چندین برابر کند.

    روغن گیربکس برلیانس خود را سر وقت تعویض نمایید. روغن گیربکس اتوماتیک یکی از مهمترین ارکان گیربکس بوده و تعویض به موقع آن از بسیاری از آسیب ها جلوگیری میکند. معمولا در خودرو های چینی بین 30 هزار تا 40 هزار زمان مناسبی برای تعویض روغن است.

    خودروهای اتوماتیک سیستم برق پیچیده‌ تری نسبت به سایر خودرو ها دارند، ترجیحا از وسایل برقی اضافه مانند چراغ زنون، آمپلی فایر، دزدگیر متفرقه و … استفاده نکنیدچرا که ممکن است به دیگر قسمت ها نیز آسیب زده بشود.

    مجموعه گیربکس اتوماتیک، سنسورها و مدارهای الکترونیکی حساسی دارد و موتورشویی برای آنها توصیه نمی شود.

     

    هزینه تعمیر گیربکس برلیانس

    هزینه تعمیر گیربکس برلیانس با توجه به این که خودرو چینی است و قطعات آن در کشور به وفور موجود نیست ممکن است کمی بالاتر از هزینه تعمیر گیربکس خودرو های هم رده خود شود اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس برلیانس خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

     

     

     

     

     

     

    مطالب مفید