تعمیر گیربکس دیگنیتی

     

    تعمیر گیربکس دیگنیتی

     

    تعمیر گیربکس دیگنیتی تخصص ماست. ما در گیربکس آپ  طیف گسترده ای از تعمیر گیربکس دیگنیتی را خدمت شما ارائه می دهیم تا در صورت لزوم متناسب با نیازهای شما باشد. مهم نیست گیربکس اتوماتیک خودروی شما چه مسئله ای دارد ، ما این اطمینان را به شما میدهیم تعمیرگاه گیربکس آپ یک راه حل مطمئن و مقرون به صرفه برای خودروی شما دارد. ما در تشخیص و برطرف کردن هرگونه خطای گیربکس دیگنیتی که فکر کنید مهارت بالایی داریم. تعمیرگاه گیربکس آپ جزو بهترین تعمیرگاه ها در تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران میباشد و با خیال راحت میتوانید خودرو خود را به ما بسپارید. ما در مجموعه گیربکس آپ خدماتی شامل : تعمیر گیربکس دیگنیتی ، سرویس دوره ای گیربکس دیگنیتی ، تعویض روغن گیربکس دیگنیتی و بازدید فنی گیربکس دیگنیتی با  گارانتی معتبر و مهر شده ارائه میدهیم.

     

    مطالب مفید : تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام

     

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده دیگنیتی

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی دیگنیتی

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی دیگنیتی را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس دیگنیتی شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس دیگنیتی شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

    درباره دیگنیتی

    دیگنیتی که نام اصلی آن فنگون آی‌ایکس۵ است یک خودروی کراس‌اوور کوپه ساخت شرکت چینی دانگ فنگ است که در گروه دانگ فنگ نیسان ساخته شده‌است. این خودرو در سال ۲۰۱۸ در در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد. فنگون آی‌ایکس۵ در ایران با نام دیگنیتی توسط شرکت گروه بهمن مونتاژ و عرضه می‌گردد. از مزایا این خودرو میتوان به ظاهر جذاب آن ، کابین به روز و امکانات کافی نام برد . یگنیتی از نظر آپشن خودروی بسیار کاملی است و دوربین 360 درجه، سقف پانوراما، سیستم کنترل خودرو در سراشیبی، سیستم توقف اتوهلد و همچنین سنسور نقطه کور از جمله آپشن های خاص این خودرو است.

     

     

    مشخصات فنی خودرو دیگنیتی

     

    موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ

    حجم موتور 1498 سی سی

    قدرت 148 اسب بخار

    گیربکس CVT

    حجم باک58  لیتری

    تنفس موتور توربو شارژ

    مصرف سوخت ترکیبی 7.5 لیتر در صد کیلومتر

    وزن خالص 1570 کیلوگرم

    سال طراحی 2018

     

    رقیب کراس اور دیگنیتی در ایران

    در ایران رقیب اصلی دیگنیتی را میتوان تیگو 7 دانست. از نظر فنی این دو خودرو در یک رده هستند و شباهت زیادی به یکدیگر دارند. برتری تیگو 7 گیربکس آن است که گیربکس 6 سرعته دو کلاچه دارد در مقایسه با گیربکس CVT گیربکس کارآمد تر و بهتری است. از نظر ظاهری خودرو دیگنیتی ظاهری به روز تر و ابعاد بزرگتری نسبت به تیگو دارد.

     

     

    هزینه تعمیر گیربکس دیگنیتی

    هزینه تعمیر گیربکس دیگنیتی با توجه به این که خودرو چینی است و قطعات آن در کشور به وفور موجود نیست ممکن است کمی بالاتر از هزینه تعمیر گیربکس خودرو های هم رده خود شود اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس دیگنیتی خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

     

     

     

     

     

    مطالب مفید

    مطالب مفید و پر بازدید

    کلیک کنید

    دلایل بالا رفتن مصرف سوخت

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس سانتافه

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس سراتو

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس تویوتا کمری

    کلیک کنید

    عوامل مخرب گیربکس