امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
     

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک مزدا

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک مزدا

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک مزدا تخصص ماست. ما در گیربکس آپ  طیف گسترده ای از تعمیر گیربکس اتوماتیک مزدا را خدمت شما ارائه می دهیم تا در صورت لزوم متناسب با نیازهای شما باشد. مهم نیست گیربکس اتوماتک خودروی شما چه مسئله ای دارد ، ما این اطمینان را به شما میدهیم تعمیرگاه گیربکس آپ یک راه حل مطمئن و مقرون به صرفه برای خودروی شما دارد. ما در تشخیص و برطرف کردن هرگونه خطای گیربکس اتوماتیک مزدا که فکر کنید مهارت بالایی داریم. تعمیرگاه گیربکس آپ جزو بهترین تعمیرگاه ها در تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران میباشد و با خیال راحت میتوانید خودرو خود را به ما بسپارید.

     

    تاریخچه مزدا

    مزدا یک شرکت ژاپنی قابل اعتماد است که عنصری از احساس عالی را به تجربه رانندگی می دهد.

    نام "مزدا" در اکتبر 1931 به ژاپن وارد شد. مزدا در ابتدا به عنوان تولید کننده چوب پنبه از سال 1920 آغاز  به کرد. سال 1931 زمانی بود که مزدا نام شرکت مزدا-گو را راه اندازی کرد. در طول جنگ جهانی دوم این شرکت سلاح هایی را برای ارتش ژاپن تولید می کرد که مهمترین آنها اسلحه سری 30 تا 35 نوع 99 بود. یک کامیون سه چرخه اولین وسیله نقلیه بود که از  این شرکت خارج شد. نامگذاری سه چرخه توسط جوجیرو ماتسودا ، رئیس جمهور دوم و بنیانگذار اصلی تووی کوگیو انجام شد. این شرکت به طور رسمی نام مزدا را در سال 1984 تصویب کرد ، اگرچه هر خودرویی که از ابتدا فروخته شد این نام را داشت. مزدا R360 در سال 1960 و پس از آن مزدا کارول در سال 1962 معرفی شد.

     

    تاریخچه نامگذاری مزدا

    جوجیرو ماتسودا بنیانگذار شرکت خودروسازی مزدا با الهام از اهورا مزدا و تشابه اسمی نام خانوادگی اش با کلمه مزدا، این نام را بر اولین محصول خود گذاشته است. بر پایه اظهارنظر وب‌گاه مزدا دلیل نام‌گذاری این شرکت این طور بیان شده‌است: «نام شرکت مزدا برگرفته از نام اهورامزدا خدای اولین تمدن‌های غرب آسیا در ایران است. ما اهورامزدا را به خدای خرد، اندیشه و هماهنگی تفسیر کردیم. به عنوان منشأ هر دو تمدن شرقی و غربی و همین‌طور به عنوان نمادی از فرهنگ خودرو. این آمیختگی از تمایل به دستیابی به صلح جهانی و توسعه صنعت خودرو انجام شد.

     

    تاریخچه مزدا در ایران

    خودروهای سواری و وانت‌های مزدا از دهه هفتاد میلادی وارد ایران شدند. مزدا ۹۲۹ کوپه به یکی از اتومبیل‌های کوچک و پرطرفدار آن زمان تبدیل شد. همچنین وانت‌های مزدا نیز از آن زمان تاکنون در ایران مورد استفاده بوده‌اند.

    گروه بهمن از سال ۱۳۳۸ به مونتاژ وانت سه چرخ مزدا با ظرفیت ۲۰۰ کیلوگرم و پس از آن از سال ۱۳۵۰ به ساخت و مونتاژ انواع وانت‌های مزدا شامل مدل‌های ۱۰۰۰ و مدل ۱۶۰۰ پرداخته‌است.

    این شرکت از آن زمان (با نام‌های شرکت اتومبیل سازی مزدا و ایران وانت) به مونتاژ خودروهای مزدا ادامه داده و از سال ۱۳۷۸ سواری مزدا ۳۲۳F و ۳۲۳SL را تولید نمود. سپس با عرضهٔ سواری مزداFL ۳۲۳ تا سال ۱۳۸۶ در پنج تیپ و با موتور ۱۶۰۰ سی‌سی توانست فروش خود را گسترش دهد و خط مونتاژ سواری محبوب مزدا ۳ با موتور ۲۰۰۰ سی سی را از شرکت ژاپنی گرفته و آن را در سه تیپ ارائه کند.

     

    مشکلات گیربکس اتوماتیک مزدا

     

    واکنشهای محدود از یک یا همه چرخ دنده ها

    صداهای غیرطبیعی و غیر متعارف

     روغن گیربکس به طور مداوم روغن کم دارد

    مشکل لرزش هنگام رانندگی

    استفاده از چرخ دنده های خاص امکان پذیر نیست

    بررسی کنید چراغ موتور روشن است

    مشکلات مربوط به دنده خلاص

    مشکل لغزش چرخ دنده ها

    کلاچ خراب و غیر قابل اعتماد

    این لیست به هیچ وجه جامع نیست و تیم ما با موفقیت بسیاری از خطاهای گیربکس اتوماتیک را برای بسیاری از  مدل های مختلف اتومبیل برطرف کرده است. اگر هرگونه مشکل و ایرادی در گیربکس اتوماتیک خودرو شما وجود دارد وحشت نکنید و امروز با ما تماس بگیرید. ما در خدمات خود درجه یک هستیم و می توانیم با خدمات و تعمیرات با کیفیت بالا  گیربکس خودرو شما را صفر کنیم.

     

    هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک مزدا

    هزینه تعمیر گیربکس مزدا با توجه به این که خودرو ژاپنی است و در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو زیاد نیست اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک مزدا خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

     

     

    مطالب مفید