امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
     

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو پارس

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو پارس

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو پارس تخصص ماست. ما در گیربکس آپ  طیف گسترده ای از تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو پارس را خدمت شما ارائه می دهیم تا در صورت لزوم متناسب با نیازهای شما باشد. مهم نیست گیربکس اتوماتیک خودروی شما چه مسئله ای دارد ، ما این اطمینان را به شما میدهیم تعمیرگاه گیربکس آپ یک راه حل مطمئن و مقرون به صرفه برای خودروی شما دارد. ما در تشخیص و برطرف کردن هرگونه خطای گیربکس اتوماتیک پژو پارس که فکر کنید مهارت بالایی داریم. تعمیرگاه گیربکس آپ جزو بهترین تعمیرگاه ها در تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران میباشد و با خیال راحت میتوانید خودرو خود را به ما بسپارید.

     

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده پژو پارس

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی  پژو پارس

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی پژو پارس را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس پژو پارس شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس پژو پارس شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

    درباره پژو

    پژو، شرکت خودروسازی فرانسوی است، که در سال ۱۸۱۰ توسط خانوادهٔ پژو جهت ساخت آسیاب‌های قهوه، در شهر فرانش-کنته، فرانسه تأسیس شد اما ورود رسمی پژو به صنعت خودروسازی با تولید دوچرخه گراند بای توسط آرمان پژو در سال ۱۸۸۲ آغاز شد. نخستین خودروی پژو که خودرویی سه‌چرخ بود، در سال ۱۸۸۹ توسط آرمان پژو و با همکاری گوتلیب دایملر تولید گردید. پژو جزو نخستین شرکت‌های خودروسازی جهان می‌باشد.

    امروزه شرکت پژو از زیرمجموعه‌های گروه استلانتیس محسوب می‌شود و همچنان به‌عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی فرانسه و دومین خودروساز بزرگ اروپا به‌شمار می‌آید.

     

    تاریخچه پژو پارس در ایران

    پژو پارس یا پژو پرشیا خودرویی از محصولات ایران خودرو است. این خودرو  تغییر چهره یافتهٔ پژو ۴۰۵ است که در بازارهای اروپایی با نام پژو ۴۰۶ عرضه شد. به‌علاوه در آن زمان پژو ۶۰۵ نسخهٔ لوکس پژو ۴۰۶ محسوب می‌گردید و این دو طراحی مشترکی با پژو پارس دارند.

     

    مشکلات گیربکس اتوماتیک پژو پارس

     

    • تقه زدن هنگام تعویض دنده از یک به دو که با مراجعه به تعمیرگاه میتوانید این ایراد را رفع کنید. در بیشتر مواقع نیاز به باز کردن کامل گیربکس نبوده و خیلی راحت میتوان این مشکل را حل کرد.
    • قرار گرفتن گیربکس در حالت اضطرار . هنگامی که خودرو تقه شدید میزند ممکن است خودرو به دنده 3 رفته و در این دنده باقی بماند.
    • خرابی شیر برقی ها که در سیستم فشار روغن اختلال به وجود می آورند.
    • کیپ شدن صافی گیربکس
    • خرابی پمپ روغن که باعث سوختن صفحع کلاچ ها میشود.
    • ضعیف شدن حرکت خودرو در سربالایی و حتی سطوح صاف . این ایراد معمولا در اثر خرابی کانورتر رخ میدهد.
    • گاز هرز خوردن گیربکس در حالت  D
    • دنده عوض نکردن گیربکس با افزایش سرعت و ماندن در دنده یک.
    • از تنظیم خارج شدن سلکتور که امکان دارد در اثر کثیفی پین ها این اتفاق رخ دهد.

      

    هزینه تعمیر گیربکس پژو پارس

    هزینه تعمیر گیربکس پژو پارس با توجه به این که در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو زیاد نیست اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو پارس خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید. 

     

    مطالب مفید