امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
     

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک سورنتو

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا سورنتو

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا سورنتو تخصص ماست. ما در گیربکس آپ  طیف گسترده ای از تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا سورنتو را خدمت شما ارائه می دهیم تا در صورت لزوم متناسب با نیازهای شما باشد. مهم نیست گیربکس اتوماتیک خودروی شما چه مسئله ای دارد ، ما این اطمینان را به شما میدهیم تعمیرگاه گیربکس آپ یک راه حل مطمئن و مقرون به صرفه برای خودروی شما دارد. ما در تشخیص و برطرف کردن هرگونه خطای گیربکس اتوماتیک کیا سورنتو که فکر کنید مهارت بالایی داریم. تعمیرگاه گیربکس آپ جزو بهترین تعمیرگاه ها در تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران میباشد و با خیال راحت میتوانید خودرو خود را به ما بسپارید. ما در مجموعه گیربکس آپ خدماتی شامل : تعمیر گیربکس کیا سورنتو ، سرویس دوره ای گیربکس کیا سورنتو ، تعویض روغن گیربکس سورنتو و بازدید فنی گیربکس سورنتو با 12 ماه گارانتی ارائه میدهیم.

     

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده کیا سورنتو

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی سورنتو

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی سورنتو را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس سورنتو شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس سورنتو شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

    درباره کیا سورنتو

    کیا سورنتو یک کراس اوور سایز متوسط است که از سال 2002 توسط شرکت کره ای کیا تولید می شود. از سورنتو تاکنون ۴ نسل به بازار عرضه شده‌است

    نسل اول سورنتو از سال 2002 آغاز شد و حدود 7 سال تا سال 2009 ادامه داشت. ساخت سورنتو بر اساس نوع ساختاری از یک کامیون بود.

    سه نوع مختلف موتور وجود دارد که در نسل اول سورنتو یافت می شود:

     

    موتور 140 اسب بخار 2.4 لیتری I-4

    یک موتور 3.5 لیتری V6 که می تواند تا 235 اسب بخار نیرو تولید کند.

    یک موتور 263 اسب بخاری 3.8 لیتری V6

    سیستم انتقال موجود در این نسل عبارتند از:

    4 سرعته اتوماتیک

    دستی 5 سرعته

    5 سرعته اتوماتیک

     

    مشکلات گیربکس اتوماتیک خودرو سورنتو

     

    تقه زدن هنگام تعویض دنده و تعویض همراه با تاخیر

    اتومبیل های KIA که از گیربکس 4 سرعته اتوماتیک استفاده می کنند دارای مشکل مشترک تعویض دنده هستند که شامل لغزش  یا تقه در هنگام رفتن به دنده های 2 ، 3 و 4 هستند.

    همچنین در بعضی موارد ،در هنگامتعویض یا معکوس مکث طولانی مدت ایجاد می شود. معمولاً در هنگام سرد بودن خودرو این علائم بارزتر است.

     

    تغییر نامنظم دنده و خلاص شدن

    اتومبیل های KIA که از گیربکس 4 سرعته اتوماتیک استفاده می کنند گاهی ممکن است دچار مشکلاتی در تعویض دنده و یا خلاص شوند.

    وقتی این اتفاق می افتد ، با وجود انتخاب درایو یا خلاص ، راننده قادر به درگیر کردن هیچ دنده ای نیست. این مسئله معمولاً باعث روشن شدن چراغ موتور می شود.

     

    تعویض دنده نامنظم و ناموفق

    کیا سورنتو با جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک می تواند از طیف وسیعی از مشکلات مربوط به تعویض دنده رنج ببرد که شامل تعویض های سخت و تعویض دنده ناموفق است. هر یک از این مشکلات ممکن است به صورت پراکنده رخ دهد یا همیشه وجود داشته باشد. این کار معمولاً باعث روشن شدن چراغ موتور می شود ، بنابراین کدی در حافظه DTC ذخیره می شود.

     

    تعویض دنده خشن یا تأخیری

    اتومبیل های KIA با گیربکس 6 سرعته دارای یک مسئله گسترده در مورد تغییر شدید یا تاخیر دنده هستند.

    در بیشتر موارد ، وقتی دما ماشین بالا میرود ، متناوب و بیشتر وجود خواهد داشت.

     

    لرزش در هنگام شتاب گیری یا تعویض دنده شدید

    وسایل نقلیه ای که از جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه استفاده می کنند ممکن است از چندین مورد عادی رنج ببرند که شامل تأخیر در تعویض دنده ، لرزش شدید و جغجغه در هنگام شتاب گیری یا در حالت خلاص. در بیشتر موارد ، هنگام رانندگی تهاجمی علائم بیشتر دیده می شود. این مشکلات باعث روشن شدن چراغ موتور نمی شود.

     

    هزینه تعمیر گیربکس کیا سورنتو

    هزینه تعمیر گیربکس کیا سورنتو با توجه به این که در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو زیاد نیست اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا سورنتو خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید. 

     

     

     

    مطالب مفید