امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
     

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک اپتیما

     

    تعمیر گیربکس اپتیما 


    تعمیر گیربکس اپتیما تخصص ماست. ما در گیربکس آپ  طیف گسترده ای از تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا اپتیما را خدمت شما ارائه می دهیم تا در صورت لزوم متناسب با نیازهای شما باشد. مهم نیست گیربکس اتوماتیک خودروی شما چه مسئله ای دارد ، ما این اطمینان را به شما میدهیم تعمیرگاه گیربکس آپ یک راه حل مطمئن و مقرون به صرفه برای خودروی شما دارد. ما در تشخیص و برطرف کردن هرگونه خطای گیربکس اپتیما که فکر کنید مهارت بالایی داریم. تعمیرگاه گیربکس آپ جزو بهترین تعمیرگاه ها در تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران میباشد و با خیال راحت میتوانید خودرو خود را به ما بسپارید. ما در مجموعه گیربکس آپ خدماتی شامل : تعمیر گیربکس اپتیما ، سرویس دوره ای گیربکس اپتیما ، تعویض روغن گیربکس اپتیما و بازدید فنی گیربکس اپتیما با 12 ماه گارانتی ارائه میدهیم.

     

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده کیا اپتیما

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی اپتیما

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی اپتیما را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس اپتیما شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس اپتیما شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

    درباره اپتیما

     

    کیا اپتیما یا کیا K5 خودرویی با اندازه متوسط است که از سال 2000 توسط کیا در کره جنوبی تولید و از طریق پلاک های مختلف در بازار جهانی عرضه می شود. اپتیما در اصل یک نمونه اصلاح شده از هیوندای سوناتا بود ، که فقط از نظر جزئیات سبک طراحی خارجی و محتوای تجهیزات متفاوت از سوناتا بود.

     اتومبیل های نسل اول بیشتر با نام Optima به بازار عرضه می شدند ، اگرچه در سال 2002 فروش آن در اروپا و کانادا از نام Kia Magentis استفاده می شد. برای مدل های نسل دوم ، کیا از نام های Kia Lotze و Kia K5 برای بازار کره جنوبی استفاده می کرد. نام K5 از زمان معرفی نسل پنجم در سال 2019 برای همه بازارها مورد استفاده قرار می گیرد. نسل پنجم Kia K5 به دلیل فروش ناامیدکننده نسبت به مدل قبلی خود در اروپا و استرالیا فروخته نمی شود.

     

    مشکلات گیربکس اتوماتیک کیا اپتیما

     

    اپتیما چهار درب 2009 ، تقه شدید هنگام کاهش سرعت از دنده 2 به 1

    مشکلات متعدد در سلکتور و حرکت نکردن خودرو در حالت حرکت و دنده عقب

    خرابی کامپیوتر گیربکس اتوماتیک

    تعویض دنده نا منظم همراه با گیجی ، گویی خودرو دنده درست را تشخیص نمیدهد و از دنده اشتباه استفاده میکند.

    خرابی سنسور سرعت ورودی و خروجی، خرابی سنسورها باعث می شود انتقال قدرت از دنده 4 به دنده 3 همراه با تقه باشد.

    لرزش در هنگام شتاب گیری خودرو

     

    هزینه تعمیر گیربکس اپتیما

    هزینه تعمیر گیربکس اپتیما با توجه به این که در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو زیاد نیست اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک اپتیما خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید. 

     

     

     

     

     

     

     

    مطالب مفید