ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

     

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک ساندرو

     

    تعمیر گیربکس ساندرو

     

    تعمیر گیربکس ساندرو و هرینه آن قطعا به میزان خرابی و آسیب هایی که به قطعات داخلی گیربکس زده شده است بستگی دارد. ما در گیربکس آپ به کمک شما عزیزان می آییم تا هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی ساندرو شما را به حداقل برسانیم.موردی که باید بسیار به آن توجه کنید این است که تمامی تعمیرگاه ها با هم برابر نیستند و خودروی خود را جهت تعمیر هرجایی نباید ببرید خصوصا جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک چرا که به جرات میتوان گفت اصلی ترین عضو ماشین محسوب میشود ، و یک تشخیص اشتباه میتواند به دیگر اجزا داخلی گیربکس آسیب زده و هزینه تعمیرات گیربکس خودرو شما را چندین برابر کند.

     

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده ساندرو

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی ساندرو

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی ساندرو را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس ساندرو شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس ساندرو شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

    درباره ساندرو

    داچیا ساندرو یک ماشین ساب کامپکت / سوپرمینی است که از پاییز 2007 توسط تولید کننده فرانسوی رنو و شرکت تابعه رومانیایی آن داچیا تولید و مهندسی شده و در حال تولید نسل سوم است. همچنین به عنوان رنو ساندرو در بازارهای خاصی مانند روسیه ، مکزیک ، آمریکای مرکزی و جنوبی ، ایران ، مصر و صحرای آفریقا به بازار عرضه شده است.

     

    تاریخچه ساندرو در ایران

     رنو ساندرو خودروی هاچ‌بکی است که از آذرماه سال ۹۴، توسط شرکت پارس‌خودرو - زیرمجموعه‌ی از گروه خودروسازی سایپا - وارد بازار ایران شده است. در حال حاضر پارس‌خودرو نسل اول خودروی رنو ساندرو را در بازار کشورمان عرضه می‌کند. نسل اول رنو ساندرو در مرکز پژوهشی تکنوسنتر رنو و با همکاری مراکز مهندسی برزیل و رومانی طراحی توسعه داده شده است؛ تکنوسنتر (Technocentere) نام مرکز تحقیقاتی رنو در نزدیکی پاریس است که خودروهای آینده‌ی این شرکت فرانسوی در آن طراحی می‌شوند. پارس‌خودرو رنو ساندرو را در دو مدل دستی و اتوماتیک روانه‌ی بازار کرده است؛ سیستم انتقال قدرت مدل دستی از نوع ۵ سرعته و مصرف سوخت ترکیبی آن معادل ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و مدل اتوماتیک این خودرو از سیستم انتقال قدرت ۴ سرعته بهره می‌برد و به‌صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر، حدود ۸.۳ لیتر مصرف سوخت دارد.

     

    دلایل خرابی گیربکس اتوماتیک ساندرو

     

    تعویض نکردن به موقع روغن گیربکس اتوماتیک از دلایل اصلی خرابی این گیربکس میباشد.

    نا مرغوب بودن روغن گیربکس

    تعویض نا درست روغن توسط تعمیرکار ناشی

    بی توجهی به سرویس های دوره ای

    تعویض نکردن به موقع موارد مصرفی داخل گیربکس

    کیپ شدن و کثیفی صافی گیربکس

     

    هزینه تعمیر گیربکس ساندرو

    هزینه تعمیر گیربکس ساندرو با توجه به این که در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو زیاد نیست اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ساندرو خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید. 

     

     

     

     

     

    مطالب مفید